Loading component...

alt
  • Tietoa meistä
  • Ota yhteyttä
  • Tietosuojaseloste
  • Evästekäytäntö
  • Vastuuvapautus
  • Tavaramerkkitiedot
  • REACH

Select country

  • Suomi (suomi)
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin

Miksi Oticon Companion näyttää vain yhden kuulokojeen?

Lue, miksi Oticon Companion saattaa näyttää vain yhden kuulokojeen ja miten ongelma korjataan.

Ennen kuin aloitat

1

Yhteensopivuusopas

Katso, mitkä iPhonet toimivat kuulokojeidesi kanssa.

Katso opas
2

Hanki Oticon Companion-sovellus

Varmista, että käytössäsi on Oticon Companion -sovelluksen uusin versio.

Lataa Oticon Companion-sovellus iOS:lleLataa Oticon Companion-sovellus Androidille
alt

Kuulokojeen yhteys voi olla katkennut

Seuraavassa on muutamia vinkkejä, joiden avulla voit yhdistää kuulokojeen uudelleen.

1

Yritä kytkeä Bluetooth® päälle ja pois päältä puhelimessa.

Siirry kohtaan > Asetukset.

Kytke Bluetooth pois päältä ja sitten uudelleen päälle.

2

Tarkista, että molemmat kuulokojeet on yhdistetty puhelimeen.

Kuulokojeiden pariliitoksen muodostaminen tai poistaminen muiden laitteiden kanssa