Loading component...

alt
  • Tietoa meistä
  • Ota yhteyttä
  • Tietosuojaseloste
  • Evästekäytäntö
  • Vastuuvapautus
  • Tavaramerkkitiedot
  • REACH

Select country

  • Suomi (suomi)
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin

Miksi en voi suoratoistaa ääntä iOS-laitteestani kuulokojeisiini?

Löydä ratkaisuja erilaisiin ongelmiin, jotka liittyvät puheluiden, musiikin tai äänen suoratoistoon kuulokojeisiin iPadista, iPhonesta tai Mac-tietokoneesta.

Ennen kuin aloitat

1
  • Varmista, että olet ladannut Oticon Companionin uusimman version iPhoneen tai iPadiin, jotta yhteys pysyy vakaana. Oticon Companion ei ole saatavilla Macille.
  • Jos käytät useampaa kuin yhtä iOS-laitetta kuulokojeiden kanssa, on tärkeää, että kaikkiin laitteisiin on asennettu sama iOS-versio ja että ne käyttävät samaa Apple ID:tä. Tämä auttaa välttämään suoratoistoon liittyviä ongelmia.
2

Yhteensopivuusopas

Katso, mitkä iPhonet toimivat kuulokojeidesi kanssa.

Katso opasMiten Mac yhdistetään kuulokojeisiin
3

Hanki Oticon Companion-sovellus

Varmista, että käytössäsi on Oticon Companion -sovelluksen uusin versio.

Lataa Oticon Companion
alt

Ongelmat äänen suoratoistossa iPhonesta tai iPadista kuulokojeisiin

1

Määritä, miten puhelut ja ääni reititetään iPhonessa tai iPadissa

iPhonessa tai iPadissa saatat joutua määrittelemään miten puhelut ja muunlaiset äänet reititetään.

Siirry kohtaan > Asetukset > Käyttöapu > Kuulokojeet > Äänen reititys.

Valitse Puheluäänet puheluita varten tai Mediaäänet muuta ääntä varten.

Valitse haluamasi reititysvaihtoehto luettelosta.

  • Valitse Aina kuulokojeisiin, jos haluat, että valittu äänityyppi ohjataan aina kuulokojeisiin
  • Valitse Ei koskaan kuulokojeisiin, jos et halua, että valitsemasi äänityyppi ohjataan kuulokojeisiin
  • Valitse Automaattinen, jos haluat iPhonen reitittävän valitun äänityypin automaattisesti
2

Varmista, että Hallitse lähellä laitteita -toiminto on käytössä.

Siirry > Asetukset > Käyttöapu > Kuulokojeet > Hallitse lähellä olevia laitteita

Varmista, että Hallitse lähellä laitteita -toiminto on käytössä.

Ongelmat useiden Apple-laitteiden käytössä

Jos et voi vaihtaa laitteesta toiseen tai jos sinulla on ongelmia iOS-laitteiden välillä vaihtamisessa, seuraavat toimet voivat auttaa.

1

Ota Siirrä ääni -toiminto käyttöön vaihtaaksesi laitteiden välillä.

Varmista, että toiminto 'Siirrä ääni' on käytössä.

Siirry kohtaan > Asetukset > Käyttöapu > Kuulokojeet

Tarkista, että Siirrä ääni on kytketty päälle.

2

Sulje sovellus lukuun ottamatta sitä laitetta, jota haluat käyttää.

Sulje Oticon-sovellus molemmilla laitteilla ja varmista, ettei se ole käynnissä taustalla kummallakaan laitteella.

Aloita äänen suoratoisto haluamallasi laitteella (saatat joutua painamaan toistoa muutaman kerran).

Avaa Oticon Companion uudelleen käyttämässäsi laitteessa.

Poista pariliitos muista laitteista

Jos haluat käyttää vain yhtä laitetta kuulokojeidesi kanssa, voit poistaa pariliitoksen muista laitteista.

Kuulokojeiden pariliitännän poistaminen Applen laitteista