Löydä ratkaisuja erilaisiin ongelmiin, jotka liittyvät puheluiden, musiikin tai äänen suoratoistoon kuulokojeisiin iPadista, iPhonesta tai Mac-tietokoneesta.
Katso, mitkä iPhonet toimivat kuulokojeidesi kanssa.
Varmista, että käytössäsi on Oticon Companion -sovelluksen uusin versio.
iPhonessa tai iPadissa saatat joutua määrittelemään miten puhelut ja muunlaiset äänet reititetään.
Siirry kohtaan > Asetukset > Käyttöapu > Kuulokojeet > Äänen reititys.
Valitse Puheluäänet puheluita varten tai Mediaäänet muuta ääntä varten.
Valitse haluamasi reititysvaihtoehto luettelosta.
Siirry > Asetukset > Käyttöapu > Kuulokojeet > Hallitse lähellä olevia laitteita
Varmista, että Hallitse lähellä laitteita -toiminto on käytössä.
Jos et voi vaihtaa laitteesta toiseen tai jos sinulla on ongelmia iOS-laitteiden välillä vaihtamisessa, seuraavat toimet voivat auttaa.
Varmista, että toiminto 'Siirrä ääni' on käytössä.
Siirry kohtaan > Asetukset > Käyttöapu > Kuulokojeet
Tarkista, että Siirrä ääni on kytketty päälle.
Sulje Oticon-sovellus molemmilla laitteilla ja varmista, ettei se ole käynnissä taustalla kummallakaan laitteella.
Aloita äänen suoratoisto haluamallasi laitteella (saatat joutua painamaan toistoa muutaman kerran).
Avaa Oticon Companion uudelleen käyttämässäsi laitteessa.
Jos haluat käyttää vain yhtä laitetta kuulokojeidesi kanssa, voit poistaa pariliitoksen muista laitteista.